Bureauer: Facebook-melding er spin - det handler om annoncekroner

Når Facebook ændrer nyhedsfeedet, handler det om at optimere annonceforretningen, mener bureau: "Det, der står mellem linjerne, er selvfølgelig, at kære brands og medier, hvis I stadig har lyst til at være her og nå jeres målgruppe, så skal der betales for det."
Foto: /ritzau/AP/Jeff Chiu
Foto: /ritzau/AP/Jeff Chiu

Facebook meldte natten til fredag ud, at det sociale medie ruller en større opdatering ud, der vil skrue ned for indhold fra virksomheder og medier, så indhold fra venner kommer til at fylde mere i nyhedsfeedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også