Danske Medier om nej til irriterende online reklamer: Vi afventer klare rammer

Annoncørforeningen roser bureau-initiativ om at droppe indkøb af irriterende online reklamer, mens medieorganisation afventer ny mærkning, der er på vej, siger digital chef.
Foto: PR/Danske Medier
Foto: PR/Danske Medier

Mediebureauet Mindshare har i det nye år taget skridt til at bekæmpe irriterende og forstyrrende reklamer på nettet og forpligtet sig til droppe indkøb af bl.a. pop-ups, der hopper op i hovedet på brugerne og forlanger opmærksomhed.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også