Fødselsdagsbarnet Euroman prøver at gå nye veje digitalt

Euroman, der kan fejre 25 års fødselsdag, er "en sund forretning", og printmagasinet giver fortsat et pænt plus, siger chefredaktør. Mediet forsøger at skabe nye digitale indtægtsstrømme.
Udsnit af forsiden på Euromans 25 års jubilæumsnummer. | Foto: PR/Egmont Publishing
Udsnit af forsiden på Euromans 25 års jubilæumsnummer. | Foto: PR/Egmont Publishing

I disse dage er det 25 år siden, at Euroman kom på gaden for første gang. Dengang var det med den britiske skuespiller Jeremy Irons på forsiden. Denne måneds jubilæumsudgave prydes af komikeren Frank Hvam.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også