Bogtjeneste bruger bloggere til at øge salget

Den digitale abonnementstjeneste Plusbog.dk, der er ejet af Freeway, samarbejder med 59 bloggere og flere end 200 anmeldere for at skubbe bogsalget opad.
Screenshot af Plusbog.dk | Foto: Screenshot af Plusbog.dk
Screenshot af Plusbog.dk | Foto: Screenshot af Plusbog.dk

Følgere af den danske blogger Emily Salomon fik forrige måned et tilbud om at købe månedens bog i hendes læseklub til billige penge, hvis de købte den gennem den digitale abonnementstjeneste Plusbog.dk - en tjeneste, der lever af at sælge bøger under indkøbspris til abonnenter og er ejet af Freeway-koncernen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også