MediaWatch

Nordjyske Magasiner ansætter ny chef

De fem magasiner under Nordjyske Magasiner får ny chef, der er hentet internt. Hun skal være med til at indfri digitale ambitioner.

Signe Baunehøj er ny chef for magasinerne i Nordjyske Magasiner. | Foto: PR

Signe Baunehøj skal fremover stå i spidsen for de fem udgivelser i Nordjyske Magasiner. Det oplyser Nordjyske i en pressemeddelelse.

Hun kommer fra en stilling som kreativ leder i samme selskab. Magasinerne er i gang med en relancering af de trykte magasiner. Ambitionen for magasinerne er videre at sikre en større digital gennemslagskraft, og det skal Signe Baunehøj hjælpe til med.

"Vi skal være det samlingspunkt, hvor man henter sin viden inden for disse nicher. Derfor vil vi nå ud til læserne på flere platforme og med et endnu stærkere journalistisk produkt. Læserne skal kunne læne sig op af fagligheden i vores magasiner, og vi satser på at gøre vores viden mere brugervenlig på digitale medier," udtaler Signe Baunehøj i pressemeddelelsen.

En del af den digitale satsning går på, at Norjyske Magasiner skal ramme læserne gennem andre af Nordjyske-koncernen portaler såsom Nordjyske.dk, Jubii og Bazoom.

"Magasinerne er en vigtig del af vores samlede nichefokus, og derfor styrker vi ledelsen til at føre de ambitiøse planer ud i livet i den kommende tid. Vi er klar til at gå i offensiven igen og ser nogle virkelig gode muligheder for vores udgivelser ved at føre den nye strategi ud i livet," siger koncern forrretningsdirektør i Nordjyske Medier, Claus Hovge Andersen, i meddelelsen.

De fem magasiner i Nordjyske Magasiner er Bådnyt, Mad & Venner, Vi med hund, Golf Magasinet og Jagt, vildt og våben.

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs