MediaWatch

Nordjyske bliver en del af Egmonts digitale bladkiosk

Fem magasiner fra Nordjyske Medier bliver fremover tilgængelige i Egmonts digitale bladkiosk Flipp, der nu i alt tæller 50 titler.

Foto: PR/Egmont

Dyreelskere, madentusiaster og golfinteresserede kan se frem til mere læsestof i Egmonts digitale bladkiosk Flipp.

Nordjyske Medier har indgået en aftale med Egmont, der betyder, at det nordjyske mediehus’ fem magasintitler bliver en af Flipp. Det skriver Egmont i en pressemeddelelse.

Det drejer sig om magasinerne "Vi med hund", "Mad & venner", "Golfmagasinet", "Bådnyt" samt "Jagt, vildt & våben".

"Vi er glade for det nye samarbejde med Nordjyske, der betyder, at vi kan tilbyde vores læsere endnu mere af det gode indhold - vores varemærke på den digitale platform, som rigtig mange foretrækker selvstændigt eller som supplement," siger kommerciel direktør i Egmont Publishing Frank Vilstrup i pressemeddelelsen.

Flipp har i forvejen 45 Egmont-titler i kataloget, så tilføjelsen af Nordjyskes livsstilsmagasiner bringer udvalget op på i alt 50 udgivelser.

"Vi er oprigtigt glade for at være blevet en del af Flipp-samarbejdet. Flipp er en attraktiv magasinportal, og vi er sikre på, at vores deltagelse bliver til gavn for begge parter," siger bladsalgs- og marketingdirektør hos Nordjyske Medier, Kim Harboe, i meddelelsen.

Egmont lancerede Flipp i Danmark og Norge i efteråret, mens det svenske marked blev tilføjet i januar.

Flipp giver adgang til alle Egmonts danske udgivelser samt udvalgte af mediekoncernens udenlandske titler. Abonnementet koster 99 kr. om måneden og 39 kr. om måneden, hvis man allerede abonnerer på et print-produkt.

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs