Nordjyske bliver en del af Egmonts digitale bladkiosk

Dyreelskere, madentusiaster og golfinteresserede kan se frem til mere læsestof i Egmonts digitale bladkiosk Flipp.
Nordjyske Medier har indgået en aftale med Egmont, der betyder, at det nordjyske mediehus’ fem magasintitler bliver en af Flipp. Det skriver Egmont i en pressemeddelelse.
Det drejer sig om magasinerne "Vi med hund", "Mad & venner", "Golfmagasinet", "Bådnyt" samt "Jagt, vildt & våben".
"Vi er glade for det nye samarbejde med Nordjyske, der betyder, at vi kan tilbyde vores læsere endnu mere af det gode indhold - vores varemærke på den digitale platform, som rigtig mange foretrækker selvstændigt eller som supplement," siger kommerciel direktør i Egmont Publishing Frank Vilstrup i pressemeddelelsen.
Flipp har i forvejen 45 Egmont-titler i kataloget, så tilføjelsen af Nordjyskes livsstilsmagasiner bringer udvalget op på i alt 50 udgivelser.
"Vi er oprigtigt glade for at være blevet en del af Flipp-samarbejdet. Flipp er en attraktiv magasinportal, og vi er sikre på, at vores deltagelse bliver til gavn for begge parter," siger bladsalgs- og marketingdirektør hos Nordjyske Medier, Kim Harboe, i meddelelsen.
Egmont lancerede Flipp i Danmark og Norge i efteråret, mens det svenske marked blev tilføjet i januar.
Flipp giver adgang til alle Egmonts danske udgivelser samt udvalgte af mediekoncernens udenlandske titler. Abonnementet koster 99 kr. om måneden og 39 kr. om måneden, hvis man allerede abonnerer på et print-produkt.
Relaterede artikler:
Telmore Play udskifter aviser med digital bladkiosk
For abonnenter
Egmont Publishing vil omsætte for 1 milliard på e-handel
For abonnenter