Egmont investerer i social marketing-bureau

Magasinhuset køber sig ind i social marketing-bureauet Patchwork og forstærker sit fokus på content marketing.
Foto: Steen Brogaard
Foto: Steen Brogaard

Egmont Publishing udvider sine aktiviteter med en investering i social marketing-bureauet Patchwork. Siden 2008 har bureauet leveret strategisk rådgivning, udviklet koncepter og lanceret digitale kampagner for kunder som Mars, Bosch og PepsiCo.

Investeringen er endnu et skridt ind på markedet for content marketing for Egmont Publishing.

”Patchwork har en ekspansiv forretningsplan og en kompetent og dedikeret ledelse. Det er en talentfuld virksomhed, som vi ser et betydeligt potentiale i at investere i. Vi køber os samtidig ind på et vækstmarked, og investeringen er en brik i Egmont Publishings overordnede content marketing-strategi,” siger adm. direktør i Egmont Publishing Danmark, Klaus Høeg-Hagensen, i en pressemeddelelse.

Det forlyder i pressemeddelelsen ikke, hvor stor en ejerandel Egmont Publishing får i bureauet, men Patchwork forbliver med at være en selvstændig virksomhed.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også