MediaWatch

Her & Nu: Vi ville tabe retssag om prinsesse-historie

Her & Nu dementerer i dag en historie om Prinsesse Marie bragt for to uger siden. Ugebladet vil ikke afsløre sine kilder, og derfor ville sagen blive tabt med et brag, vurderer chefredaktøren.

Prinsesse Marie er omdrejningspunkt i sagen mellem Her & Nu og Kongehuset. | Foto: Jonas Olufson/Polfoto/Arkiv

Her & Nu skrev i forrige uges udgave, at Prinsesse Marie har været i Litauen for at få opereret sin bryster. I denne uges udgave, der udkommer i dag, dementerer ugebladet selvsamme historie.

Det sker efter krav fra Kongehuset, der afviser historien som usand fra ende til anden. Ifølge Her & Nu var det udsigten til en mulig retssag, der fik ugebladet til at dementere historien og bringe dagens berigtigelse, siger chefredaktør, Erling Tind Larsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs