Aller satser på de madglade og haveelskerne
Aller Media vil gøre sine mad- og havemagasiner mere attraktive for annoncører og læsere. Derfor indslusede mediekoncernen den 1. oktober fire magasiner fra datterselskabet DG Media i Aller Medias egen magasinportefølje. Fremover bliver de en del af magasinudgiverens fagredaktion for madstof og en nyoprettet fagredaktion med fokus på havestof.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Femina fyrer for at opruste i damebladsdyst
For abonnenter
Kig Ind-lukning skal rette Se og Hørs oplagskurve op
For abonnenter