MediaWatch

Aller satser på de madglade og haveelskerne

Aller Media overtager fire magasiner fra datterselskabet DG Media, opretter en ny fagredaktion og udnævner to nye chefredaktører.

Foto: STINE BIDSTRUP/POLFOTO/ARKIV

Aller Media vil gøre sine mad- og havemagasiner mere attraktive for annoncører og læsere. Derfor indslusede mediekoncernen den 1. oktober fire magasiner fra datterselskabet DG Media i Aller Medias egen magasinportefølje. Fremover bliver de en del af magasinudgiverens fagredaktion for madstof og en nyoprettet fagredaktion med fokus på havestof.

Magasinerne Spis Bedre og Smag og behag bliver en del af den eksisterende madfagredaktion, mens magasinet Alt om haven og den norske pendant Hagen for alle fremover bliver del af en ny grøn fagredaktion sammen med udgivelserne Isabellas og Countryliv.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Overblik: Hovedpunkterne i det nye medieforlig

Der er lørdag landet et nyt medieforlig, som bla. indeholder en mindre procentdel af en ”moderniseret” public service-pulje til lydindhold, et styrket DR, et sænket titelloft og et krav om ordnede arbejdsforhold i medie- og filmbranchen. Opdateret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs