Aller satser på de madglade og haveelskerne

Aller Media overtager fire magasiner fra datterselskabet DG Media, opretter en ny fagredaktion og udnævner to nye chefredaktører.
Foto: STINE BIDSTRUP/POLFOTO/ARKIV
Foto: STINE BIDSTRUP/POLFOTO/ARKIV

Aller Media vil gøre sine mad- og havemagasiner mere attraktive for annoncører og læsere. Derfor indslusede mediekoncernen den 1. oktober fire magasiner fra datterselskabet DG Media i Aller Medias egen magasinportefølje. Fremover bliver de en del af magasinudgiverens fagredaktion for madstof og en nyoprettet fagredaktion med fokus på havestof.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også