MediaWatch

Aller-ejet eventfirma vokser efter fusion

Aller fusionerer norsk eventfirma, som dermed øger sin omsætning og størrelse betragteligt.

Foto: Stine Bidstrup/Polfoto/Arkiv

Det norske eventfirma Nova Vista, som er ejet af Aller Media, slår sig sammen med selskabet Fresch Thinking, skriver Aller Media i en pressemeddelelse.

Med fusionen ønsker Aller Media at skabe "et førende firma inden for event og retailmarketing." Hovedaktionærerne i Fresch Thinking, Espen Hermansen og Christian Melstrøm, indtræder i ejerkredsen i det fusionerede selskab.

"Fresh Thinking har dygtige rådgivere, en stærk kundeporteføje og meget gode leverancer. Sammen er vi endnu bedre rustet til at betjene krævende kunder, som skal udvikle og udføre live-strategier i sin kommunikation," siger daglig leder i Nova Vista, Stig Ove Gulbrandsen, i pressemeddelelsen.

Ifølge Kampanje havde Nova Vista havde sidste år en omsætning på 95 mio. norske kroner, mens Fresch Thinking omsatte for 35 mio. norske kroner.

Mere fra MediaWatch

Debat: Mediepolitik uden jordforbindelse

Magter folketing og regering at lave en medieaftale, der kan gennemføres, og vil den fungere i virkelighedens mediemarked? Sporene skræmmer. Den seneste medieaftale fra 2018 er et klart eksempel på, hvor galt det kan gå. Men den var desværre ikke en undtagelse. Sådan lyder det fra rådgiver og tidl. generaldirektør i DR Christian S. Nissen i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs