MediaWatch

Digitalt jagtmedie springer ud på papir

Det digitale magasin Mitjagtblad udsender nu også en printudgave i et oplag på 20.000 eksemplarer.

Polfoto

Det digitale specialmedie, Mitjagtblad.dk, forsøger sig nu med en gratis printudgave til målgruppen, de ca. 60.000 aktive danske jægere.

Det annoncefinansierede Mitjagtblad.dk blev lanceret i 2014, og siden er udgivelsesfrekvensen af det interaktive jagtmagasin øget. Nu udkommer magasinet med en digital udgave hver måned. 30. juli har mitjagtblad.dk således premiere på et gratis printmagasin.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs