Presset Readly indgår aftale med tysk teleselskab
Den svenske magasin-platform Readly ynder at kalde sig selv for et "magasinernes Spotify", Den store sammenligning har selskabet dog indtil haft svært ved at løfte. Siden sin lancering i 2012 har Readly tabt over 100 mio. sek. og underskuddet forventes at blive endnu større i år, har DI tidligere afsløret.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Egmont lancerer digital magasin-buffet i Norge
For abonnenter
Stadig ingen danske blade hos ”magasinernes Spotify”
For abonnenter
Forhandlinger mellem Aller og Readly er brudt sammen
For abonnenter