MediaWatch

Presset Readly indgår aftale med tysk teleselskab

Readlys samlede tab siden lanceringen overstiger 100 mio. Aftaler med store teleselskaber giver dog håb.

Den svenske magasin-platform Readly ynder at kalde sig selv for et "magasinernes Spotify", Den store sammenligning har selskabet dog indtil haft svært ved at løfte. Siden sin lancering i 2012 har Readly tabt over 100 mio. sek. og underskuddet forventes at blive endnu større i år, har DI tidligere afsløret.

Men noget tyder på, at Readly ser teleselskaber som løsningen på problemerne, skriver Resume. Først indgik Readly en to-årig aftale med Telia, som giver teleselskabet mulighed for at tilbyde kunderne et prøveabonnement i tre måneder på magasinbuffetten.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs