MediaWatch

Ugeblade lever stadig højt på at guide tv-seere

Se og Hør og Billed-Bladet holder godt fast i den store ugentlige tv-guide på print, der i ét år er blevet produceret af Ritzau TV. Større digitalisering synes ikke forestående.

Foto: Finn Frandsen/Polfoto/Arkiv

Se og Hør og Billed-Bladet holder fast i deres store ugentlige tv-guides i printudgaven, der nu produceres af Ritzau TV og næppe står foran en gennemgående digitalisering. Til gengæld plejes printproduktet med nænsom hånd.

Aller Media nedlagde for cirka ét år siden den interne produktion af tv-oversigter til alle Allers tv-guides og tv-sider. Opgaven gik til Ritzaus tv-service, der i mange år har født aviskunder med fyldige færdige tv-oversigter og redaktionelt stof, f.eks. Ekstra Bladet. Udliciteringen var et led i Allers bestræbelser på at trimme omkostningerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

LA sendte politisk tv-reklame under FCK-kamp

Trods dansk forbud mod at sende politiske reklamer på tv tonede Liberal Alliance alligevel frem med politiske budskaber i reklamepause på TV3+ onsdag. Det kunne ske, fordi TV3+ sender fra Sverige, skriver LA-formand på Twitter.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs