MediaWatch

Aller: Vi skal spidse tv-stoffet til

Med udliciteringen af tv-stoffet til Ritzau, lægger bladhuset en særlig "allersk" indholdsdel i hænderne på andre. Udgiverdirektør Per Ingdal forbereder sig på et langvarigt samarbejde med Ritzau.

Med udliciteringen af tv-redaktionen til Ritzau, har Aller lagt en ganske særlig indholdsdel i hænderne på andre.

Tv-stoffet er kernestof og en væsentlig bestanddel og sellingpoint for især ugebladssællerter som Se og Hør og Billed-Bladet. Derudover har Aller et egentligt tv-blad '7 tv-dage', der de seneste to år er vokset fra et oplag på 36.000 til 42.000 (første halvår H1).

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

B.T.'s fejlskud bekymrer ikke brancheorganisation

Direktør for Danske Medier ser B.T.’s investeringslyst som et sundhedstegn, selv om storbyeventyret kuldsejlede på under et år. Det er dog nødvendigt at knække koden til de lokale og digitale læsere, mener han.

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs