Modeugen er (også) big business for magasinerne

Både redaktionelt og kommercielt er modeugen en vigtig begivenhed for modemagasinerne. MediaWatch har set på, hvor mange annoncekroner modebranchen lægger hos medierne.
Den amerikanske modefotograf Terry Richardson, som modemessen CIFF i år samarbejder med.
Den amerikanske modefotograf Terry Richardson, som modemessen CIFF i år samarbejder med.

Årets første store modetræf er også et medietræf. Omkring 800 journalister og bloggere har været krediteret, skønner Copenhagen Fashion Week, paraplyorganisationen for modeugen, der tæller tre messer; Copenhagen International Fashion Fair (CIFF) i Bella Centret, Gallery og Vision.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også