Aller: Mindst én stor investering i 2014

Aller Media er gået på udkig efter investeringer, som skal gøre bladhuset mindre afhængigt af mediebranchen, siger adm. direktør i Aller Media til Børsen.
af CHRISTIAN GRUNERT RANTORP

Udgiveren af bl.a. Se & Hør og Billed Bladet, Aller Media, købte i 2013 70 pct. af rejsebureauet Nyhavn Rejser, men ifølge Allers norske topchef, Pål Thore Krosby, skal der flere investeringer til i den målestok i 2014. Året skulle gerne byde på mindst én stor investering, siger han til Børsen.

”Jeg håber, at der snart falder aftaler på plads med nogle af de virksomheder, vi i øjeblikket kigger på. Vi skal gerne have mindst én ny investering på plads i 2014, og jeg håber på at få en ny omsætning ind i huset, som er minimum i størrelsesordenen som Nyhavn Rejser (omkring 300 mio. kr. red.),” siger Pål Thore Krosby, adm. direktør i Aller Media til Børsen.

Det drejer sig ifølge Pål Thore Krosby om virksomheder inden for underholdnings- og oplevelsesbranchen.

Frasalg og besparelser hæver Allers bundlinje

Fitness og forlystelser kan være næste skridt for Aller

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også