MediaWatch

Aller vil lave fremtidens rejsemedie

Aller Medias skridt ind i rejsebranchen skal udmønte sig i markedsledende rejsemedier, der skal rykke det gamle bladhus et digitalt skridt videre. En gigantisk database over danske kvinder skal guide krydsbestøvningen mellem mediehus og rejsebureau.

Aller Medias entré i rejsebranchen skal også sætte dybe spor i mediehusets kerneforretning. Opkøbet af Nyhavn Rejser skal gøre Aller til den virksomhed, der kender danskernes rejsevaner, rejsedrømme og rejsebudgetter bedst. Og den viden vil Aller bruge til at sætte sig på markedet for rejsemedier.

"Det er vores ambition at lave fremtidens rejsemedie og blive markedsledende på det område. Vi har et unikt udgangspunkt inden for rejser og inden for storytelling. Det giver os en position, som ingen andre har," siger Jesper Ulsø, kommerciel direktør i Aller Media og ny bestyrelsesformand i Nyhavn Rejser.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs