Aller vil lave fremtidens rejsemedie

Aller Medias skridt ind i rejsebranchen skal udmønte sig i markedsledende rejsemedier, der skal rykke det gamle bladhus et digitalt skridt videre. En gigantisk database over danske kvinder skal guide krydsbestøvningen mellem mediehus og rejsebureau.

Aller Medias entré i rejsebranchen skal også sætte dybe spor i mediehusets kerneforretning. Opkøbet af Nyhavn Rejser skal gøre Aller til den virksomhed, der kender danskernes rejsevaner, rejsedrømme og rejsebudgetter bedst. Og den viden vil Aller bruge til at sætte sig på markedet for rejsemedier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også