Bonnier Publications sadler op til digital udvikling

Ny trestrenget strategi skal give Danmarks største magasinudgiver nye digitale indtægter. Koncernchef Michael Cordsen har globale ambitioner. 

Danmarks største magasinudgiver vil hente flere penge uden for magasinmarkedet. En ny trebenet strategi skal styrke den digitale udvikling i Bonnier Publications, der som andre magasinhuse også mærker, at annonce- og printmarkedet falder støt.

Husets magasinbrands skal styrkes med digitale produkter, der skal lanceres nye annoncedrevne sites, og så opretter huset en helt ny division for e-commerce.

”Nu har vi tre ben, vi vil  have fokus på i de kommende år. Ved at samle funktionerne i forskellige enheder,  får vi mulighed for at fokusere, udnytte synergier og skabe et sætte et højere tempo på udviklingen,” siger Michael Cordsen, koncernchef og adm. direktør.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår