Bonnier Publications sadler op til digital udvikling
Danmarks største magasinudgiver vil hente flere penge uden for magasinmarkedet. En ny trebenet strategi skal styrke den digitale udvikling i Bonnier Publications, der som andre magasinhuse også mærker, at annonce- og printmarkedet falder støt.
Husets magasinbrands skal styrkes med digitale produkter, der skal lanceres nye annoncedrevne sites, og så opretter huset en helt ny division for e-commerce.
”Nu har vi tre ben, vi vil have fokus på i de kommende år. Ved at samle funktionerne i forskellige enheder, får vi mulighed for at fokusere, udnytte synergier og skabe et sætte et højere tempo på udviklingen,” siger Michael Cordsen, koncernchef og adm. direktør.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Bonnier klar med e-shops i år
For abonnenter
Bonniers nye digitale magasiner skal "føles" som papir
For abonnenter