Nyt eksklusivt fodboldmagasin vil prikke til Euroman

Det nye magasin Clasico bliver distribueret sammen med Børsen og vil have fat i de fodbold- og livsstilselskende læsere.

Til september kommer et nyt, dansk magasin om international fodbold på gaden.

Magasinet Clasico er magasinet til "den kræsne fodboldkender", der ikke kun interesserer sig for analyser af europæisk fodbold og den økonomi, fankultur og taktik, sporten er viklet ind i, men også tiltrækkes af glittede sider om gastronomi, mode, gadgets og design.

"Det danske magasinmarked skriger på et seriøst fodboldmagasin, og dét vil vi give dem. Udover fodbolden vil vi også have fast indhold med om herremode, biler, ure, rejser, gastronomi, vin, design ogkunst. " siger Martin Ølgaard, adm. direktør i det nyoprettede selskab Sportsview ApS, der udgiver Clasico og det tilhørende webunivers på Clasico.dk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også