MediaWatch

Nyt eksklusivt fodboldmagasin vil prikke til Euroman

Det nye magasin Clasico bliver distribueret sammen med Børsen og vil have fat i de fodbold- og livsstilselskende læsere.

Til september kommer et nyt, dansk magasin om international fodbold på gaden.

Magasinet Clasico er magasinet til "den kræsne fodboldkender", der ikke kun interesserer sig for analyser af europæisk fodbold og den økonomi, fankultur og taktik, sporten er viklet ind i, men også tiltrækkes af glittede sider om gastronomi, mode, gadgets og design.

"Det danske magasinmarked skriger på et seriøst fodboldmagasin, og dét vil vi give dem. Udover fodbolden vil vi også have fast indhold med om herremode, biler, ure, rejser, gastronomi, vin, design ogkunst. " siger Martin Ølgaard, adm. direktør i det nyoprettede selskab Sportsview ApS, der udgiver Clasico og det tilhørende webunivers på Clasico.dk.

Martin Ølgaard har en vis erfaring med medie- og magasinbranchen. Han har tidligere været salgschef i Chili Group i tre år, og i en periode arbejdet som projektleder i Berlingske. Han udgiver magasinet sammen med sin partner Martin Leth Pedersen

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs