Overskuddet faldt igen i Idényt
[fakta] Annoncemarkedet bed fra sig sidste år, og det gik hårdt ud over Idényt. Det annoncefinansierede, hustandsomdelte Bonnier-magasin så for fjerde år i træk bruttofortjenesten falde, mens bundlinjen også fulgte den faldende tendens fra 2011.
Idényt gennemgik sidste år en ganske omfattende omorganisering og centralisering, der skulle forbedre bundlinjen. Årets resultat faldt dog til 1,3 mio. kr. mod 3,9 mio. kr. i 2011 og 6,6 mio. i 2010.
"Resultatet for 2012 er selvfølgelig ikke tilfredsstillende, men det afspejler vor branches og segments udfordringer," skriver salgsdirektør og landechef i Idényt, Tommy Sverre Wilumsen, i en mail til MediaWatch.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.