Ingdal: Der var ikke udsigt til overskud

Bazar lykkedes ikke med ambitionen om at samle læsere op fra Egmonts Sirene, der lukkede for to år siden, siger udgiverdirektør i Aller Media, Per Ingdal, om baggrunden for lukningen af Bazar.

Siden Egmont Magasiner lukkede Sirene for to år siden, har Aller Media arbejdet på samle læserne op og øge markedsandelen for husets pendant til de unge kvinder i begyndelsen af 20erne, Bazar.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også