Egmont-blade vil fordoble digitale indtægter

I 2013 vil Egmonts magasindivision blive væsentligt bedre til at veksle webtrafik til kroner og øre i Danmark. Dertil kommer planlagte opkøb.

Egmont Magasiner vil have dobbelt så stor omsætning på de danske digitale aktiviteter i 2013.
 
I 2012 udgjorde indtægter fra webannoncer og digitale produkter under 5 procent af magasinforlagets samlede danske omsætning på i alt omkring en 0,5 mia. kr. 

"Vores trafik er steget markant, men omsætningen er endnu ikke så stor en del af vores omsætning. Den er under 5 pct.," siger Torsten Bjerre Rasmussen, koncerndirektør i Egmont Magasiner,
 
"Vi har en ambition om at fordoble vores digitale indtægter i år."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også