Egmont-blade vil fordoble digitale indtægter
Egmont Magasiner vil have dobbelt så stor omsætning på de danske digitale aktiviteter i 2013.
I 2012 udgjorde indtægter fra webannoncer og digitale produkter under 5 procent af magasinforlagets samlede danske omsætning på i alt omkring en 0,5 mia. kr.
"Vores trafik er steget markant, men omsætningen er endnu ikke så stor en del af vores omsætning. Den er under 5 pct.," siger Torsten Bjerre Rasmussen, koncerndirektør i Egmont Magasiner,
"Vi har en ambition om at fordoble vores digitale indtægter i år."
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Egmont Magasiner: Magasiner skal vokse mere
For abonnenter
Ugebladene taber stadig vægt
For abonnenter