Hovedparten af de danske magasiner og ugeblade har tabt læsere

22 ud af 38 blade og magasiner har i 2022/2023 mistet læsere sammenholdt med året forinden. Størst er tilbagegangen hos Aller Media.
Aller Media er det største blad- og magasinhus målt på læsere i Danmark. | Foto: Jesper Sunesen / Aller Foto & Video
Aller Media er det største blad- og magasinhus målt på læsere i Danmark. | Foto: Jesper Sunesen / Aller Foto & Video

Trods flere lyspunkter i halvårets læsertal for de danske ugeblade og magasiner, hvor 15 titler under de tre store bladhuse Bonnier Publications, Story House Egmont og Aller Media har fået flere læsere, er det fortsat en generel nedgang i markedet, der præger tallene.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også