Egmont ser med "stor interesse" på nyt privat lydunivers

Nyt lydtilbud til børn og unge med 25 mio. kr. i årlig statsstøtte skal sendes i udbud som del af det nye medieforlig. Story House Egmont vil ”med stor interesse se nærmere på betingelserne”.
Foto: Egmont Publishing / Pr
Foto: Egmont Publishing / Pr

Der er med onsdagens medieforlig lavet en bred aftale med ønske om, at der skal sendes et nyt ”lydunivers” med indhold til børn og unge i udbud til en privat aktør.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også