Aller Media samler OTW og Heartbeats i ny bureaugruppe

Bladhuset opretter en samlet bureaugruppe, der i første omgang samler de to eksisterende bureaubrands under Aller Media, men skal udvides gennem opkøb, der understøtter den digitale udvikling.
Foto: Pr Aller Foto og Video
Foto: Pr Aller Foto og Video

Det digitale medieselskab Heartbeats og contentbureauet OTW bliver samlet i en ny bureaugruppe under Aller Media, der får til opgave at styrke mediekoncernen inden for forskellige digitale ydelser. Det oplyser Aller Media i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også