Egmont har tabt tocifret millionbeløb på at droppe spilsalg i Rusland

Det har kostet mediekoncernen i omegnen af 50 mio. kr. på bundlinjen at stoppe salg af computerspil i Rusland og Hviderusland, siden krigen brød ud, estimerer Egmont-topchef Steffen Kragh.
Egmonts adm. direktør Steffen Kragh fortæller, at det har kostet omkring 50 mio. kr. på bundlinjen at droppe salg til Rusland. | Foto: Nicolai Lorenzen/egmont
Egmonts adm. direktør Steffen Kragh fortæller, at det har kostet omkring 50 mio. kr. på bundlinjen at droppe salg til Rusland. | Foto: Nicolai Lorenzen/egmont

Det har ikke været uden omkostninger for Danmarks største mediekoncern at droppe handlen til Rusland.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også