Egmont-topchef: "Vilkårene for at drive forretning i 2023 er hårdere"
Selvom det blev endnu et år med markant vækst i Egmont-koncernen, blev 2022 også et særdeles dyrt år af slagsen. Især opkøb, gav løft på toppen, mens en tv-distributionskonflikt og omkostninger på tværs af koncernens forretningsområder steg i et omfang, der åd mere end halvdelen af 2021-overskuddet og sendte resultatet før skat ned på en halv milliard.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Egmonts webshops blev ramt af faldende nordisk marked
For abonnenter