MediaWatch

Dansk medieejet reklameplatform udbygger tilbud til annoncører

De danske mediers samarbejde i form af Publisher Platformen har udvidet til datatilbud mål målretning til målgrupper på baggrund af de enkelte mediers førstepartsdata. Det skal styrke platformen i konkurrencen med tech-koncerner.

Foto: PR/433186924

Mediehusenes modstykke til salgsuniverser fra bl.a. Google og Facebook udvider deres tilbud til annoncører, der vil have indrykket annoncer på tværs af landets medier og deres platforme. Det oplyser foreningen bag i en meddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jyllands-Posten skærer millioner af printsider væk, nye tal gør status over tv- og streaming-forbruget, og forskere giver tips til kunstig intelligens i medievirksomheder. Vi gennemgår de saftigste historier på MediaWatch i uge 49 lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs