
Mediehusenes modstykke til salgsuniverser fra bl.a. Google og Facebook udvider deres tilbud til annoncører, der vil have indrykket annoncer på tværs af landets medier og deres platforme. Det oplyser foreningen bag i en meddelelse.
Konkret er Publisher Platformen udvidet med et produkt, der gør det muligt for annoncører at målrette deres kampagner specifikke målgrupper ved brug af mediernes egne førstepartsdata på tværs af Publisher Platformen. Det er uden brug af så såkaldte tredjepartsdata, som flere styresystemer - bl.a. Apples - i dag blokerer for, og som er bygget på de cookies, som er ved at blive udfaset af det digitale økosystem.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app