Trods lyspunkter ærgrer Grakom sig over medieforlig

Det nye medieforlig løser ikke udfordringerne med unfair konkurrence på mediemarkedet, lyder det fra Thomas Torp, adm. direktør i brancheforeningen.
Foto: Niels Hougaard/ERH
Foto: Niels Hougaard/ERH

Det nye medieforlig løser ikke udfordringerne med unfair konkurrence på mediemarkedet. I stedet står branchen med et ”skuffende medieforlig”, der ifølge Thomas Torp, adm. direktør i brancheforeningen Grakom, hvor nogle trykte medier kan drage fordel af nulmoms på digital produktion, mens andre ikke kan.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også