Nordiske Medier lander rekordoverskud - især abonnementer spæder i kassen

For tredje år i træk indkasserer mediehuset bag bl.a. Licitationen og flere andre B2B-medier et rekordresultat. Især fremgang i abonnementsforretningen, hvor man har passeret 30.000 betalende abonnenter i 2021, er årsagen til vækst på både top- og bundlinje.
Foto: PR / Nordiske Medier
Foto: PR / Nordiske Medier

Den nordiske mediekoncern Nordiske Medier, der udgiver nichemedier i Danmark og Sverige, fik indhentet coronaårets tab i omsætningen samt løftet bundlinjen yderligere til et nyt rekordresultat i 2021. Det fremgår af mediehusets netop offentliggjorte regnskabstal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår