MediaWatch

Nordiske Medier udvider med abonnementsprodukt til anlægsbranchen

Mediehuset bag bl.a. Licitationen og flere andre nichemedier med fokus på byggeriet lancerer et nyt abonnementsbaseret, digitalt produkt, som skal give overblik over udbud og anlægsprojekter.

Jesper Hansen, adm. direktør i Nordiske Medier. | Foto: PR / Nordiske Medier

Nordiske Medier er gået i luften med Projektagenten, en digital vidensportal til anlægs- og byggebranchen. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Projektagtenten er et digitalt, abonnementsfinansieret produkt, som skal give aktører i branchen adgang til information om aktuelle anlægsprojekter, udbud, politiske behandlinger af byggesager mv.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs