MediaWatch

Magasinhus bag Illustreret Videnskab og Bo Bedre løfter overskud markant efter fusion

Bonnier Publications fik bremset blødningen på toplinjen, der efter trecifret millionfald gennem flere år kun veg mindre tilbage i 2021. Adm. direktør er "meget tilfreds med udviklingen", efter tidligere effektiviseringer har givet stor forbedring af drift.

Foto: Klaus Nygaard/Bonnier Publications

Mildere vinde blæste over magasinhuset Bonnier Publications i 2021, efter selskabet mistede et trecifret millionbeløb af sit salg i det coronaramte 2020. Faldet i indtægterne var noget mere begrænset sidste år, mens Bonniers resultat blev markant forbedret - til stor tilfredshed fra ledelsens side.

Det fremgår af Bonnier Publications netop offentliggjorte nøgletal for sine aktiviteter på tværs af en række lande, inkl. Danmark.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Inddrag brugerne i din personalisering

Personalisering er ikke en invasion af redaktionel selvstændighed, hvis vi selv tager ansvar for, hvordan det implementeres - men alligevel ender personaliseret indhold ofte i bjælke 13 på websitet. Sådan lyder det fra ugens klummeskribent Malte Jørstad, som giver et par råd til at gøre oplevelsen nemmere for både medie og modtager.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs