
"Scale up and stand out" er undertitlen på Egmonts nye femårige vækststrategi , som bl.a. indeholder investeringer i indhold for samlet 50 mia. kr. og planer om at sætte ekstra tryk på vækst inden for bl.a. gaming, streaming, digitale bøger og nethandel. Et træk som de to medieanalytikere og -rådgivere Keld Reinicke og Thomas Bækdal ikke har svært ved at se meningen med.
Det er en næsten bunden opgave for traditionelle medieselskaber, hvis de både vil klare transformationen af forretningen til det digitale mediebillede og bevare deres position og styrke i et konkurrencebillede, der er langt bredere og mere internationalt end tidligere.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app