"Massive indholdsinvesteringer" skal gøre Egmont til en større og mere digital spiller i 2025

Efter et omsætningsdyk i 2020, hvor corona lagde pres på flere dele af forretningen, sætter Egmont vækstambitionerne i gear. Frem mod 2025 skal omsætningen vokse til 20 mia. og bundlinjen runde en milliard - primært via vækst i de eksisterende forretninger. "Det er ikke en opkøbsstrategi," siger topchef Steffen Kragh.
Foto: Nicolai Lorenzen
Foto: Nicolai Lorenzen

Egmont tager hul på en ny strategiperiode, hvor investeringerne i de nye digitale forretningsområder, der har været i fokus i den seneste, nu skal udvikles yderligere og stå skaleringsprøven.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også