MediaWatch

Ugebrev klar med fremstød i Sverige og Norge

Trods coronakrisen fastholder Økonomisk Ugebrev sine vækstplaner og varsler nu udgivelser i to nabolande. Efter underskud sidste år venter specialmediet et lille overskud i 2021 og markant højere omsætning både i år og i 2022.

Foto: Screenshot

Økonomisk Ugebrev A/S hentede sidste år 4,5 mio. kr. i frisk kapital, og det fik i efteråret Morten W. Langer, mangeårig chefredaktør og hovedaktionær, til at fastslå over for MediaWatch, at det lille specialmediehus med dengang en håndfuld fuldtidsansatte samt freelanceskribenter og studerende nu havde "råd til at træde på speederen og sætte tempoet betydeligt op."

I første omgang blev de tilførte penge brugt på at etablere ny hjemmeside, lancere tre nye produkter samt målrette og forstærke markedsføringen på blandt andet egne platforme og sociale medier.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs