MediaWatch

Nichemedie lukker efter tre år - stiftere håber på salg

Nyhedsmedie om compliance og persondataregler rettet mod den finansielle sektor har opgivet ævred efter samlet tab på over en million, vurderer medstifter, der nu håber på at finde nye ejere.

Complidia gik i luften i efteråret 2017 | Foto: Screenshot

Måske var det bare lige så svært at skaffe tilstrækkeligt mange abonnenter, som det er at oversætte begrebet compliance til ét dansk ord. I hvert fald blev de seneste artikler fra nichemediet Complidia udsendt i december måned, og det lille specialmedie hænger i en meget tynd tråd efter tab på over en million kroner. 

Ambitionerne var ellers store, da Complidia sendte de første artikler på gaden i efteråret 2017 og blev endnu et netbaseret specialmedie rettet mod erhvervsliv og finanssektor- som eksempelvis Finans fra Jyllands-Posten, InsideBusiness, FinansWatch og Økonomisk Ugebrev.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs