Nichemedie lukker efter tre år - stiftere håber på salg

Nyhedsmedie om compliance og persondataregler rettet mod den finansielle sektor har opgivet ævred efter samlet tab på over en million, vurderer medstifter, der nu håber på at finde nye ejere.
Complidia gik i luften i efteråret 2017 | Foto: Screenshot
Complidia gik i luften i efteråret 2017 | Foto: Screenshot
AF NILS-OLE HEGGLAND, FREELANCEJOURNALIST

Måske var det bare lige så svært at skaffe tilstrækkeligt mange abonnenter, som det er at oversætte begrebet compliance til ét dansk ord. I hvert fald blev de seneste artikler fra nichemediet Complidia udsendt i december måned, og det lille specialmedie hænger i en meget tynd tråd efter tab på over en million kroner. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også