Ny Aller-boss skal bokse med faldende toplinje og vende rød bundlinje

Sidste års underskud skal forbedres, lyder en del af opdraget for den nye adm. direktør for Aller Media. MediaWatch tegner et portræt af den virksomhed, hun overtager.
Foto: PR/Aller Media
Foto: PR/Aller Media

Det er på ryggen af et tocifret millionunderskud, at Charlotte Riparbelli overtager tøjlerne for at vende skuden i landets største ugebladkoncern, Aller Media.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også