MediaWatch

Allers eventselskab gik i rødt: "Vi er i virkeligheden sat et år tilbage og starter lidt forfra"

Det er svært at drive eventforretning, når man ikke kan lave events. Det fik Alive, Aller Medias eventselskab, at føle i sit første leveår, og ejeren måtte da også træde til med millioner.

Foto: Aller Foto & Video

I efteråret 2019 præsenterede Aller Media sit nye eventselskab, Alive, som fra da af skulle stå bag events med eksterne partnere og Aller Medias egne events. Få måneder senere - i foråret 2020 - blev al eventaktivitet lukket ned, da coronapandemien ramte.

”Alt det, som Alive er skabt ud af, blev vi forhindret i at gøre.”

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"

Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.

Overblik: Hovedpunkterne i det nye medieforlig

Der er lørdag landet et nyt medieforlig, som bla. indeholder en mindre procentdel af en ”moderniseret” public service-pulje til lydindhold, et styrket DR, et sænket titelloft og et krav om ordnede arbejdsforhold i medie- og filmbranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs