Nichemagasin sender nyt nummer på gaden
![Billede af forsiden af det nye printmagasin. | Foto: PR/Økonomista](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12924027.ece/ALTERNATES/schema-16_9/oekonomistaforside.jpg)
”Printmediet er ikke dødt. Det er indholdet inden i, der har været det”. Sådan lyder manifestet fra Mille Skjold Madsen, der i sommer sendte printmagasinet Økonomista på gaden med crowdfunding fra bl.a. Danske Bank.
Og nu er den journalistuddannede medie-iværksætter på gaden med Nummer 2 af nichemagasinet om privatøkonomi til kvinder.
”Jeg er 100 % økonomisk på egne ben i projektet og har ikke brugt en krone på markedsføring, men udelukkende solgt via sociale medier - især min instagram-profil - til at starte med i et oplag på 1.000, men er allerede nu nødt til at opjustere det til næste udgave, da det er gået stærkt med salget med april-nummeret.” skriver Mille Skjold, der har næsten 6.000 følgere på sin instagramprofil.
Relaterede artikler
Børsen trækker stikket på Penge & Privatøkonomi
For abonnenter