Magasinhuse trak nye læsere til især mad- og boligblade

Efter år med tilbagegang i læsertallene for et bredt udsnit af magasiner og blade har det seneste års udvikling været et sjældent lyspunkt i et ellers sivende marked. Især mad- og boligmagasiner vandt nyt terræn, mens flere læsere har fravalgt Egmonts flagskibe Euroman og Eurowoman.
Foto: Torben Stroyer/Ritzau Scanpix
Foto: Torben Stroyer/Ritzau Scanpix

Mens MediaWatch for lidt over et år siden kunne notere, at 24 ud af 34 optalte magasiners læsertal var i bakgear i vinterhalvåret, ser billedet ganske anderledes ud for året 2019/2020.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også