Boliga har skruet ned for bannerreklamer: "Du risikerer at genere brugerne"

Boligportalen Boliga har skabt en forretning ved at fokusere på boligmarkedet i en digital tid. Markedsføringen tester løbende kanaler, og lige nu virker radio, mens bannerannoncer er parkeret.
Foto: Lars Krabbe/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
Foto: Lars Krabbe/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

Med 2,7 mio. månedlige besøg er Boliga siden lanceringen i 2007 blevet Danmarks største uafhængige boligportal og indgår i børsnoterede Boliga Gruppen, der driver en række sites og services relateret til bolighandel.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også