MediaWatch

Boliga har skruet ned for bannerreklamer: "Du risikerer at genere brugerne"

Boligportalen Boliga har skabt en forretning ved at fokusere på boligmarkedet i en digital tid. Markedsføringen tester løbende kanaler, og lige nu virker radio, mens bannerannoncer er parkeret.

Foto: Lars Krabbe/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

Med 2,7 mio. månedlige besøg er Boliga siden lanceringen i 2007 blevet Danmarks største uafhængige boligportal og indgår i børsnoterede Boliga Gruppen, der driver en række sites og services relateret til bolighandel.

"Vi betragter os selv som et online-medie, der lever i kraft af den digitale tid. Vi kan som en samlende indgang til boligmarkedet levere en stor mængde data, men også den helt konkrete, nødvendige information til den enkelte boligejer og køber," forklarer presseansvarlig hos Boliga Cecilie Winström.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere