Aller Media siger farvel til tre direktører

Efter sidste uges afsked med topchefen slanker Aller den kommercielle ledelse. To salgsdirektører og en marketingdirektør stopper i mediekoncernen.
Foto: PR/Aller Media
Foto: PR/Aller Media
AF PETER ENGHOLM, FREELANCEJOURNALIST

I sidste uge stoppede Lars Sander Matjeka som adm. direktør for Aller Media. Det skete samme dag, som koncernen bl.a. kunne berette om et drastisk fald i resultatet for de danske aktiviteter – fra et plus på 6 mio. kr. i 2017/18 til et minus på 58 mio. kr. i seneste regnskabsår.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også