Lars Matjeka gjorde op med Safari-strategien, men knækkede ikke koden til vækst i Allers kerneforretning

Et "utilfredsstillende resultat" efter en massiv omlægning af bladhusets strategi er blevet efterfulgt af en brat afsked med topchef Lars Sander Matjeka, som har stået i spidsen for knap tre års omlægning af den strategiske kurs.
Foto: Gregers Tycho/Ritzau Scanpix
Foto: Gregers Tycho/Ritzau Scanpix

Knap tre år på topposten – en enkelt strategiperiode – blev det til for den nu fratrådte adm. direktør for Aller Media, Lars Sander Matjeka.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også