MediaWatch

Lars Matjeka gjorde op med Safari-strategien, men knækkede ikke koden til vækst i Allers kerneforretning

Et "utilfredsstillende resultat" efter en massiv omlægning af bladhusets strategi er blevet efterfulgt af en brat afsked med topchef Lars Sander Matjeka, som har stået i spidsen for knap tre års omlægning af den strategiske kurs.

Foto: Gregers Tycho/Ritzau Scanpix

Knap tre år på topposten – en enkelt strategiperiode – blev det til for den nu fratrådte adm. direktør for Aller Media, Lars Sander Matjeka.

Efter et årsregnskab 2018/2019, der resulterede i et "utilfredsstillende resultat" for den danske forretning, som blev offentliggjort samtidig med meldingen om, at topchefen træder tilbage, nåede han ikke at fejre tre års jubilæum på direktørposten.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Financial Times opruster i USA

Det britiske erhvervsmedie vil fiske flere amerikanske læsere og etablerer nye redaktioner i Houston og Hollywood, der skal styrke dækningen af to erhvervssektorer.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs