MediaWatch

Lars Matjeka gjorde op med Safari-strategien, men knækkede ikke koden til vækst i Allers kerneforretning

Et "utilfredsstillende resultat" efter en massiv omlægning af bladhusets strategi er blevet efterfulgt af en brat afsked med topchef Lars Sander Matjeka, som har stået i spidsen for knap tre års omlægning af den strategiske kurs.

Foto: Gregers Tycho/Ritzau Scanpix

Knap tre år på topposten – en enkelt strategiperiode – blev det til for den nu fratrådte adm. direktør for Aller Media, Lars Sander Matjeka.

Efter et årsregnskab 2018/2019, der resulterede i et "utilfredsstillende resultat" for den danske forretning, som blev offentliggjort samtidig med meldingen om, at topchefen træder tilbage, nåede han ikke at fejre tre års jubilæum på direktørposten.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs