Magasiner: 24 ud af 34 tabte læsere – men især to gik markant frem
![Foto: Ritzau Scanpix/Kristian Brasen](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10662978.ece/ALTERNATES/schema-16_9/magasiner.jpg)
Mens læsernes interesse for printmagasiner om mad, have- og boligliv gik i den forkerte retning i vinterhalvåret, var der overvældende stor fremgang at spore for både Bonnier og Egmont Publishings to træningsmagasiner. Det viser læsertal fra Kantar Gallup, der blev offentliggjort mandag.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Læsertal: Vinteren sendte kendisblade på rutsjetur
For abonnenter