Magasiner: 24 ud af 34 tabte læsere – men især to gik markant frem

Mens især to træningsmagasiner fra Egmont og Bonnier fandt nye læsere, gik blandt andet mad- og boligmagasiner tilbage i vinterhalvåret.
Foto: Ritzau Scanpix/Kristian Brasen
Foto: Ritzau Scanpix/Kristian Brasen

Mens læsernes interesse for printmagasiner om mad, have- og boligliv gik i den forkerte retning i vinterhalvåret, var der overvældende stor fremgang at spore for både Bonnier og Egmont Publishings to træningsmagasiner. Det viser læsertal fra Kantar Gallup, der blev offentliggjort mandag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også