MediaWatch

Aller-chef vil lægge 100 millioner til top- og bundlinje i nye vækstmål

Efter et regnskabsår, der har stabiliseret indtjeningen oven på et millionsmæk forrige år, er topchef i Aller Media klar til at jagte vækst og åbner døren for opkøb.

Lars Sander Matjeka, adm. direktør, Aller Media. | Foto: Jesper Sunesen/Aller Media

Det var med et bestået, men ikke prangende resultat, at landets største ugebladsforretning, Aller Media, lukkede årsregnskabet, der randt ud 30. september.

Efter et underskud på 30 mio. kr. forrige år kom der igen sorte tal på bundlinjen, selvom omsætningen blev trykket længere ned under milliarden til 912 mio. kr. kr. ifølge Aller Medias tal. Årsresultatet landede på 5,6 mio.kr., men er dog stadig langt fra de tocifrede millionoverskud, som mere var reglen end undtagelsen i det familieejede medieselskab, hvis man kigger fem år tilbage.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs