Aller-chef vil lægge 100 millioner til top- og bundlinje i nye vækstmål

Efter et regnskabsår, der har stabiliseret indtjeningen oven på et millionsmæk forrige år, er topchef i Aller Media klar til at jagte vækst og åbner døren for opkøb.
Lars Sander Matjeka, adm. direktør, Aller Media. | Foto: Jesper Sunesen/Aller Media
Lars Sander Matjeka, adm. direktør, Aller Media. | Foto: Jesper Sunesen/Aller Media

Det var med et bestået, men ikke prangende resultat, at landets største ugebladsforretning, Aller Media, lukkede årsregnskabet, der randt ud 30. september.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også