Mikrokøb og betalingsmure: Aller Media vil teste brugerbetaling

FOLKEMØDET: I fremtiden skal der eksperimenteres langt mere i Danmarks største udgiver af ugeblade, lyder det fra adm. direktør Lars Matjeka, der ikke mindst vil afprøve betalingsløsninger på nettet.
Lars Matjeka, adm. direktør i Aller Media. | Foto: Jesper Sunesen / Aller Media
Lars Matjeka, adm. direktør i Aller Media. | Foto: Jesper Sunesen / Aller Media
AF JULIE FOGDE

BORNHOLM

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også