MediaWatch

Mikrokøb og betalingsmure: Aller Media vil teste brugerbetaling

FOLKEMØDET: I fremtiden skal der eksperimenteres langt mere i Danmarks største udgiver af ugeblade, lyder det fra adm. direktør Lars Matjeka, der ikke mindst vil afprøve betalingsløsninger på nettet.

Lars Matjeka, adm. direktør i Aller Media. | Foto: Jesper Sunesen / Aller Media

BORNHOLM

Det er ikke nok at holde sig til de stier, Aller Media allerede har bevæget sig ad og føler sig trygge på. Der skal eksperimenteres mere, blandt andet med betalingsmodeller på nettet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Medieklummen: Slip data fri på redaktionen

Ny rapport dokumenterer de positive effekter ved at demokratisere adgangen til data på nyhedsredaktionen. Men desværre hersker der stadig udpræget data-skepsis blandt danske journalister, skriver fellow ved SDU Malte Jørstad i ugens Medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs