Viaplay lancerer 24 timers adgang til sportsindhold

Et nyt produkt fra Viaplay skal lokke nye kunder i butikken og give dem en smagsprøve på tjenestens sportsindhold.
Billede fra Premier League-kampen Chelsea-Leicester tidligere på sæsonen. | Foto: Alastair Grant/AP/Polfoto
Billede fra Premier League-kampen Chelsea-Leicester tidligere på sæsonen. | Foto: Alastair Grant/AP/Polfoto

Med et nyt produkt til kunderne vil Viaplay give mulighed for at købe 24 timers adgang til streamingtjenestens sportsindhold. Det oplyser Viaplay i en pressemeddelelse.

Prisen for et døgns adgang med navnet Sport Day Pass er 159 kr. Til sammenligning koster Viaplays sportspakke 269 kr. om måneden, mens den fulde pakke, der både indeholder sport og film, koster 299 kr. månedligt.

Dermed bliver to døgns adgang dyrere end en hel måned. Og Viaplays håb er da også, at flere kunder vælger den fulde pakke med konstant adgang.

"Der har fra kunderne været en efterspørgsel på dette tilbud, især fra de kunder, som har set frem til én specifik begivenhed eller særlig sportsdag, og som ikke har lyst til at etablere et abonnement. Og så er det da klart, at jeg sandelig gerne ser, at mange kunder har lyst til at tegne et abonnement, når de har fået en rigtig solid smagsprøve på, hvad der ligger af spændende indhold i Viaplays sportspakke," skriver Flemming Fjeldgaard, ledende redaktionschef på TV3 Sport, i en mail.

"Viaplay har et usædvanligt rigt udbud af sportsrettigheder i næsten alle kategorier, og med mange sportsrettigheder henvender vi os lykkeligvis til en meget stor gruppe danskere, som har forkærlighed for en eller flere sportsgrene. Vi synes, at "sport day pass" er en fin måde for især nye brugere at opleve Viaplays omfattende sportstilbud på," skriver han om tankerne om potentielle kunder til en-dags-adgangen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu