Amazon: "Vi er kun lige begyndt"

Amazons streamingtjeneste halter efter konkurrenter, når det kommer til at tilpasse indholdet til lokale markeder. Kampen skal vindes på den lange bane, lyder det fra selskabet.
Foto: Ted S. Warren/AP/POLFOTO/arkiv
Foto: Ted S. Warren/AP/POLFOTO/arkiv

I midten af december lancerede Amazon sin streamingtjeneste Prime Video simultant i 200 lande. Den store udrulning betyder, at indholdet for en stor dels vedkommende endnu ikke er tilpasset de lokale markeder. Som en konsekvens må brugerne kigge langt efter undertekster på det lokale sprog, skriver Variety.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også