Reklame har sneget sig ind i SVT-programmer

Flere SVT-programmer har indeholdt sponsoreret indhold stik imod public service-stationens retningslinjer.
Foto: Miriam Dalsgaard/Polfoto/Arkiv
Foto: Miriam Dalsgaard/Polfoto/Arkiv

Den svenske pendant til DR, SVT, har vist sponsoreret indhold i sine programmer, uden kanalen har været vidende om det. Det skriver SVT selv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også