Nye Monday-satsninger skal sikre volume og mindske risici
![Martin Dalgaard, adm. direktør, Monday Media. | Foto: PR/Monday Media](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12314437.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7boicmbpkxs1ghfc6o8p.jpg)
Produktionsselskabet Monday meddelte i sidste uge, at det fremover vil satse på fire nye områder. Det drejer sig om underholdning, events, comedy og børn. Til at lede satsningen har Monday hyret Thomas Meyer som programchef.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 dropper Monday som Operation X-producent
For abonnenter