Nye Monday-satsninger skal sikre volume og mindske risici

Produktionsselskabet vil stå på flere ben og udvider med fire nye satningsområder. Ny programchef står centralt i bestræbelserne.
Martin Dalgaard, adm. direktør, Monday Media. | Foto: PR/Monday Media
Martin Dalgaard, adm. direktør, Monday Media. | Foto: PR/Monday Media

Produktionsselskabet Monday meddelte i sidste uge, at det fremover vil satse på fire nye områder. Det drejer sig om underholdning, events, comedy og børn. Til at lede satsningen har Monday hyret Thomas Meyer som programchef.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også